Ruilen & Retourneren 

Ruilen

Procedure voor Ruilen en Retourneren Wij doen er alles aan om uw bestelde goederen schadevrij bij u te laten bezorgen. Mocht een product desondanks niet aan uw verwachting voldoen, dan kunt u deze probleemloos bij ons inruilen voor een nieuwe. U dient in dat geval de ruil telefonisch bij ons aan te kondigen via het nummer 020 261 0004. U ontvangt dan zowel telefonisch als per email retourinstructies met een unieke RetourID.

Zodra de in te ruilen artikelen bij ons binnen zijn, zullen wij overgaan op het verzenden van de nieuwe artikelen. De nieuwe artikelen heeft u de volgende werkdag, nadat wij uw oude artikelen hebben ontvangen, in huis.

Ruilen kan op voorwaarde dat de in te ruilen artikelen op voorraad zijn op het moment dat uw retourzending bij ons binnen komt. Als de artikelen niet voorradig zijn kunnen wij op dat moment helaas niet ruilen. In dat geval wordt u telefonisch of per email op de hoogte gesteld en wordt u een aantal keuzes aangeboden. U heeft in dat geval de volgende keuzes:

  1. Uw geld terug krijgen
    Wij storten binnen 30 dagen het volledige aankoop bedrag aan uw terug.
  2. Wachten tot het product weer voorradig is
    Wij geven u in dat geval een geschatte datum aan waarop wij kunnen leveren. U kunt geen rechten ontlenen aan deze datum. Als u voor deze optie kiest en u vind het te lang duren, dan kunt u altijd nog kiezen om uw geld terug te ontvangen of een ander product uit te kiezen uit onze winkel.
  3. Een nieuwe product uikiezen uit onze winkel
    U krijgt van ons een tegoedbon t.w.v. het aankoopbedrag. U kunt met deze tegoedbon vrij gaan winkelen op onze webwinkel. Alle artikelen zijn in dat geval voor uw beschikbaar om te kopen.

Waar moet u op letten bij het ruilen

Wilt u een artikel ruilen, let er dan op dat:

  1. U de zending binnen 14 dagen na uw bestelling bij ons aanmeld om te ruilen,
  2. Het artikel dat u terugstuurt onbeschadigd is,
  3. U het ReturnID, die u telefonisch of per email van ons ontvangt, zichtbaar noteert op de verpakking.

Retourneren

Onze Unieke 100 Dagen Niet Tevreden, Geld Terug Garantie!Zoals u wellicht weet bieden wij u een Unieke 100 Dagen Niet Tevreden, Geld Terug Garantie aan. Om hier gebruik van te maken raden wij u aan onderstaande informatie goed door te nemen. Met onderstaande procedure kost het u het minste moeite om uw bestelde artikelen aan ons te retourneren. U kunt real-time de status van uw retourzendingen bekijken en wordt optimaal geïnformeerd over de te volgen procedure. Retourneren is dan ook net zo makkelijk als bestellen.

Onze voorwaarden voor het retourneren

U dient uw retour telefonisch bij ons aan te melden via het nummer 020 261 0004. De retour moet binnen 100 dagen, nadat u deze bij ons heeft besteld, telefonisch bij ons zijn aangemeld voor retour. Een retour die niet of niet binnen de gestelde termijn is aangemeld, wordt niet verwerkt.

Na aanmelding van uw retour ontvangt u per e-mail een bevestiging van de retouraanmelding. Deze mail bevat informatie over de te volgen procedure waaronder het retouradres en uw unieke RetourID.

Wij accepteren uitsluitend retourzendingen die vooraf bij ons zijn aangemeld en waarvoor de instructies, die bij aanmelding zijn aangegeven, gevolgd zijn. U dient de retourzending goed in te pakken om lekkage te voorkomen. Tevens dient u het pakket voldoende te frankeren voor retour. Wij zijn pas verantwoordelijk voor de retourzending als deze in goede staat door ons ontvangen is.

Verwerking van uw retourzending

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag gecrediteerd en met u verrekend. We storten het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 30 dagen terug op uw rekening. U ontvangt het geld terug op de rekeningnummer waarmee u betaald heeft. In geval van PayPal betalingen ontvangt u het geld op het paypal account waarmee u betaald heeft.

Kiest u voor een tegoedbon of een andere regeling, dan zult u hier per email van op de hoogte worden gehouden.

Heeft u een klacht over een artikel of over (de bezorging van) uw bestelling?

Voor het melden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken u om uw klachten direct aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur) via het nummer 020 261 0004 of via onze online contactformulier.

Wij zullen, in overleg met u, het probleem zo snel mogelijk oplossen. Indien u de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij u om uw ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met u kunnen opnemen indien dat nodig is.

Terug naar boven!