Levering

Wanneer je een bestelling via onze website hebt geplaatst, wordt deze zo snel mogelijk op het door jouw opgegeven adres bezorgd.

Als je de bestelling (van maandag t/m vrijdag) voor 17:00 uur plaatst en met Ideal of Paypal betaald, dan verzenden wij het pakket dezelfde dag nog en wordt je bestelling in de meeste gevallen de volgende dag geleverd.

Bestellingen die in het weekend worden geplaatst (vrijdag na 17:00 uur, zaterdag en zondag) worden op de eerstvolgende maandag door ons verzonden en op dinsdag geleverd.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

Je ontvangt een bevestiging per e-mail van ons zodra je bestelling door ons is aangemeld bij PostNL. Zodra het pakket daadwerkelijk is ontvangen door PostNL ontvang je vervolgens een e-mail van hen met daarin de track and trace code waarmee je de zending kunt volgen.

Via https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ kun je te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt.

Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de bezorger het pakket bij je aanbiedt. Wanneer je niet thuis bent, zal PostNL jouw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden, het pakket afgeven bij 1 van de buren of het pakket naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt brengen.

Dit is afhankelijk van drukte en de desbetreffende bezorger en hier hebben wij helaas geen invloed op.

PostNL laat in dit geval altijd een briefje in de bus achter zodat je weet waar het pakket zich bevindt.

Verzendkosten

Alle bestellingen worden door ons met pakketpost verzonden muv proefflesjes. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling.

Wij bieden gratis verzending aan bij een besteding vanaf €50,- per bestelling. Voor bestellingen onder de €50,- zijn we helaas genoodzaakt om onze klanten een deel van de verzendkosten door te berekenen.

De verzendkosten voor Nederland en België zijn € 3,95 ongeacht het gewicht en de afstand. 

Heb je een klacht over een artikel of over de bezorging van je bestelling?

Voor het melden van een klacht verzoeken wij je om direct contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur via het nummer 020 261 0004, via onze livechat of via ons online contactformulier.

Wij zullen, in overleg met jouw het probleem zo snel mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail/contactformulier aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je om het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.