Levering

Wanneer je een bestelling via onze website hebt geplaatst, wordt deze op de door jouw aangegeven wijze afgerekend en op de door jouw opgegeven adres bezorgd.

Als je de artikelen (van maandag t/m vrijdag) voor 17:00 uur online besteld en met Ideal of Paypal betaald, dan wordt je bestelling in principe de volgende werkdag bezorgd. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst en betaald (vrijdag na 17:00 uur, zaterdag en zondag) worden op maandag of dinsdag bezorgd.

LET OP! Houd er rekening mee dat de levertijd iets langer is als u betaald via Eenmalige Machtiging. Nadat wij je machtiging hebben ontvangen wordt deze binnen maximaal 3 werkdagen door Interpay geverifieerd. Zodra je machtiging wordt goedgekeurd door Interpay wordt je order verzonden. Je ontvangt hierover per email bericht. Afhankelijk van het bestelmoment (doordeweeks of in het weekend) ontvang je jouw bestelling de dag na ontvangst van deze mail.

Hoe wordt mijn pakket afgeleverd?

We geven je pakket ter bezorging mee aan PostNL. Wij verzenden een bevestiging per e-mail zodra je bestelling wordt verzonden. In deze e-mail vindt je ook een Track & Trace code van PostNL. Met deze code kun je zelf nagaan wanneer je jouw bestelling ontvangt.

Via https://www.postnl.nl/ontvangen/pakket-ontvangen/track-en-trace/ kun je te allen tijde achterhalen waar je bestelling zich bevindt. Nu kan het gebeuren dat je niet thuis bent op het moment dat de postbode het pakket bij je aanbiedt. Wanneer je niet thuis bent, zal PostNL jouw pakket de volgende werkdag of zaterdag nogmaals aanbieden.

Wanneer jouw pakket voor de tweede maal niet kan worden afgeleverd, krijgt u een kennisgeving van PostNL. Hierop staat vermeld waar en wanneer je jouw pakket kunt afhalen (dichtstbijzijnde postkantoor of bij je buren). Op deze manier hoef je niet speciaal voor je pakket thuis te blijven om je pakket in ontvangst te kunnen nemen!

Verzendkosten

Alle bestellingen worden door ons met pakketpost verzonden. Door middel van verzending per pakketpost beperken we het risico van vermissing, schade of diefstal tijdens het transport van je bestelling. Wij bieden gratis verzending aan bij een besteding vanaf €50,- per bestelling. Voor bestellingen onder de €50,- zijn we helaas genoodzaakt om verzendkosten te rekenen. De verzendkosten voor Nederland en België zijn € 3,95 ongeacht het gewicht en de afstand. Voor andere landen gelden andere verzendkosten.

Heb je een klacht over een artikel of over de bezorging van je bestelling?

Voor het melden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken je om jouw klachten direct aan ons kenbaar te maken. Dit kan telefonisch (elke werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur via het nummer 020 261 0004 of via onze online contactformulier.

Wij zullen, in overleg met jouw het probleem zo snel mogelijk oplossen. Indien je de klacht per e-mail aan ons kenbaar maakt, verzoeken wij je om het ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.